Händer kring Blomsterverkstad

Snabb update på vad som är på gång:

28.4 Bokmingel nu på torsdag 28.4 på FatCat i Stockholm är inställd. Det har totalt kört ihop sig för Kissemor Hillevi och mig. Jätteledsen, hade sett framemot att träffa er där uppe. Ev ny date på gång, vi avvaktar.

15.5 Outlet med Marockanskt keramik i min studio.

27-29.5 Malmö Garden Show - deltar med en idébalkong tillsammans med min Niklas

31.5 Sista dagen att lämna in tävlingsbidrag till "Årets blomsterbagare" som jag arrangerar tillsammans med Sofiero Slott och Trädgårdar.

15.8 Startskott för "Blomsterverkstad firar 10 år" . Jag gjorde första inlägget på bloggen 15.augusti 2006. Än älskar jag att dela min blomsterglädje och har fått så många nya vänner som i sin tur inspirerar mig. Det ska vi fira - hela programmet inte färdig än, håll utkik.

26-28.8 Den stora trädgårdsfesten på Sofiero. Jag har fått äran att dekorera det fantastiska vinhuset. Jag ansvarar även för tävlingen "Årets Blomsterbagare" där 15 finalister ställer ut sina tårtor och publiken röstan fram sin favorit.